Å hur kul är det här då?

Som jag har letat papper till deklaration. Å som vanligt tänkt att hädanefter ska jag alltid sätta in papprena i pärmen innan de ens har hamnat i brevlådan. Å varför gör man allt sånt här alltid i sista minuten för? Jag får bara ont i magen. Nåja jag slipper i alla fall att deklarera själv, det gör min käre Iceman.
Det regnar en skvätt, solen skiner jag springer ut i tron om att nu, nu är det fint väder igen men jag springer strax in. Det är ju kallt och solglimten den försvann när jag kom ut.

När jag letatade papper hittade jag en nyckelknippa som Dotter har glömt. Jag skickade ett sms till henne så att hon inte tror att hon tappat dem. Det är ju jobbnycklarna och det är väl ingen hit att slarva bort dem kan jag tro.

2 thoughts on “Å hur kul är det här då?

  1. ooops och vart är dom nu då??? Jag tror faktiskt att dom blev kvar i uniformen :-S jaja bara jag kommer ihåg att ta med dom till helgen när jag åker till stränkan för att jobba 🙂

    Gilla

Kommentera

