Vi skulle grilla!

Men se vad det regnar, mina grillplaner lyckas aldrig. Det här är tredje gången i vår vi ställer in grillen och lagar mat på spisen i stället.

Halló fjölskylda!


Iceman trimmar gräskanterna åt grannen.

Mitt senaste påhitt. Jag sa ju att jag ville ha en spalje! Nu sitter den på plats och en rödblommande Klematis kommer att i rasande fart klättra uppför den. Det var lite trixigt att få dit stolphållarna men andra försöket gick bättre, det är väldigt mycket sten under matjorden. När jag påpekade lite försiktigt att spaljen är lite sned fick jag till svar att det är bara charmigt.
Å den är inte så sned att det stör!

Kommentera

