Blogga först sen soffläge.

I dag var jag på brandövning, repetionsutbildning.
Jag blev lite full i skratt när brandnissen frågade om det var några som hade brandsläckare hemma. Det var flera som nickade, jaha och var har ni dem sitter, i tvättstugan?
Ja det är väl klart. Fast inte längst in under all smutstvätt.

Garderoben i sovrummet tyckte brandnisse var ett bra ställe. Har aldrig brandsläckaren försvunnit förr lär den göra om det om den placeras i min garderob.

Nu hajar ni soffläget, eller hur!

Jag kan ju knappt hålla mig. Så i dag blir det inget mer, hejhej.

Kommentera

