Nu är det klart.

Stensättning är klar nu på uppfarten. Gubbarna kapade sten några timmar i kväll också, fick stendammslunga på köpet. Iceman var till ögonläkaren i eftermiddags, dröjde länge gjorde han, tänkte nästan bli orolig. Men så tänkte jag 🙂 han är säkert och botaniserar i några av sin skivbutiker. Jaha, å vad hade han med sig hem då?

Den mannen upphör aldrig med att förvåna mig med sin musik….

Jag har stickat klart ett till par sYllesockor!
Så nu har jag börjat på Dotters Ipodsocka, tror jag.

Ska jag vara ärlig ser den ut att passa min mobbe bättre, eller hur! Det blir till att utöka maskorna på nästa försök till Ipodstrumpa.

Jag bakade i eftermiddags när Iceman var till Sthlm, jag har bjudit in hela avdelningen på lunch i morgon. Jag har beställt mat från NOIS Thaimat. (de har valt maträtt själva och får betala maten likaledes, någon miljonär är jag inte)
Till kaffet får de denna smaskiga morotskaka!

Pyntade morotskakorna med pelargonblad, är kvinna Pelargonfreak så är kvinna.

Å jag som tyckte att jag inte hade något att blogga om i kväll!

5 thoughts on “Nu är det klart.

  1. Absolut, ett par sockor beställda! De bruna som finns med i inslaget 'dramatik på fler nivåer' är i ca strl 38 de igår är lite större ca 39. Eller lever du på stor fot har jag tiden på mig att tillverka ett par till….

    Gilla

Kommentera

