Lunch i trädgårn?

Hela jobbet hembjudna på lunch. 23 av 28 stycken tackade ja. Här syns 3 av 20. När jag kom ner till Noi’s så var det kö långt ut på vägen. Hm, hur göra nu? Jag hade ju beställt så jag gick helt sonika förbi kön. Väl inne fick jag den bästa service. Maten färdigpackad så det var bara att fylla bilen och hjälp fick jag också och extra ramlösa, utifall jag räknade fel sa han, killen som hjälpte mig med allt till bilen. Tack och bock för trevligt bemötande och god mat.

Maten på plats och alla prickade lydigt för sitt namn när de tagit sin mat och lagt pengar i byttan.

Jag gick inte back, hyvens coworkers…. 🙂

Att jag hade så många stolar var jag inte medveten om. Jag fick ihop 23 stolar med hjälp av grannens 4 stolar. Men så kom regnet precis när vi skulle äta. Det var bara att packa ihop sig inomhus. Till kaffet blev det som sagt morotskaka och ingen opponerade sig emot min pelargonutsmyckning 🙂 Å nu när lunchen sen flera timmar är förbi lyser solen!
‘Äntä’ typiskt.

Kommentera

