Äntligen fredag å mitt 100:de inlägg

Ihärdiga regn, snart drunknar alla blomster om de inte fryser ihjäl först. 😦
Jag har äntligen fått ordning på min counter, har varit högst irriterande att inte se om det är få eller fler som kollar in här då och då.
Men nu börjar bildinläggen krångla, fotona vrider sig ett kvarts varv. Det bor en liten japan eller kines i burken trots allt.

Iceman har biljett till Neil Young i kväll. Som det regnar (fast inte i skrivandes stund) funderar han på att ställa in konserten, undrar om Neil är medveten om det!

Jag hittade ett stickmönster till en gullig Olle idag, passar till en Jack Russell men jag tror varken Stina eller matte blir speciellt imponerade om jag stickar en sån och ger till Stina…. Hundar ska väl ändå inte ha kläder! Men den var sööööt!

Nu måste jag tillbaka till spisen och brödbak.

En sista bild, (nu verkar bildinläggen funka igen)

vi har köpt födelsedagspresent till Dotter i dag….Kan hon gissa vad det är må tro?

Hon fyller år på Söndag.

Kommentera

