Himlen har stängt.

44 mm på två dagar. Men faktiskt, för en kort minut såg jag faktiskt solen, å där är hon! Tänkte jag….Sen när blev Solen en hon och Månen en han? Är det något jag har hittat på själv eller är det så?

Hur fotar kvinna solen? Jag bara måste ha ett foto….

hm! (dåligt, väldigt dåligt)

När jag gick ut efter posten såg jag två stegar uppställda mot ett av ‘fulhusen’, haha, nu har taket läckt. (ingen glädje är som den sanna skadeglädjen) Men det var ju bara uppsättning av markiser. Förstod väl att takpannor som är nästan nya inte skulle släppa in vatten, annat är det med nya kommunhusets glastak. Där har det minsann läckt.

Måste lägga till att när (ful)husen blir blöta av allt regn så blir de till det bättre.

Himlen hade inte stängt, det regnar igen! Det är ju så förbaskat tröstlöst att det går bra att sova hela dagen, eller varför inte shoppa på adlibris.com. Pelaragonböcker är på väg….Nice!

”””””””””””””””””””””””’

Det här är i alla fall sant, fotot ljuger inte

jag är klar med Ipodpåse. Å vad tusingen ska jag ge mig i kast med nu då? Fästa trådar kanske, som är det tråkigaste jag vet.

Kl är 17.30 och solen lyser på riktigt 🙂 Nu kan jag ta min bild.

Halvblind blev jag också

Kommentera

