Mitt nya liv

Kvinna gick till jobbet i morse, tog säkert en kvart eller så. Ja, jag har inget flås så det går inte så fort.
Det är meningen att jag ska vara på Gärtuna ett tag framöver. När arbetsdagen var slut så gick jag hem. När jag var hemma tog jag fram cykeln och cyklade upp till Tempo och hämtade ut mitt efterlängtade paket. Så idag har jag fått motion.
Rena rama julafton. Jag visste inte hur jag skulle bära mig åt, Kvinna ville läsa alla böckerna på samma gång. Det fick bli en snabbläddring i var och en. Sen ska jag sätta mig ner och läsa en bok i taget från pärm till pärm.

Fick idag flera bilder via mail på son 2´s husdjur. En Afrikansk Pygmeigelkott. Eliot! Nog är han/hon? söt men stickig. Inget kvinna vill ha och gosa med.

Kommentera

