en suddig tadaaa!

Klart roligast för mig är ju den här bilden… den tog jag i går eftermiddag.
Klart roligast för Elman (kvinna döpte om Iceman till Elman för dagen) är den här bilden.
Den här tog jag också i går eftermiddag (söndag), syns det att de lyser också?

Nu syns det i alla fall!

Den här suddiga ‘tadaan’ tog Kvinna i morse, måndag, jag skuttade av glädje,
äntligen 🙂 Kvinna tog många bilder, alla lika suddiga. 😦

En sötnos till, men jag måste säga, att som fullt utslagen ger den mig bara besvikelse :-/
Den blir så ‘platt’

Till sist måste Kvinna visa Lotta att jag åxå har Pioner. Å kvinna bör gå i fotoskola….Eller som Iceman sa, det kanske räcker med att kvinna läser instruktionsboken!!!

2 thoughts on “en suddig tadaaa!

Kommentera

