Matlåda med matlycka

Japp så har kvinna tillagat första måltiden från Matlycka och stoppat i matlådan. Det är ju liksom det som är vitsen med detta. Jag bara avskyr att försöka komma på nästa dags matlåda när jag kommer hem på kvällen. Nu slipper jag det. Fan va nice. Å att försöka göra egen matsedel för en vecka och veckohandla går ju an en vecka, sen är det brist på fantasi igen. Nu kör kvinna så här ett tag så kommer utvärdering sen. Iceman fick välja om han ville ha matlåda eller middag, han valde matlådan. Det blev förbaskat gott, (kvinna provsmakade lite) fast det var lite lite sting i såsen, det åtgärdade jag snabbt med en egenodlad chili. Å nu jag längtar till morgondagens lunch.
Kommentera

