Vinterförvaring av Pelllisar

Ack ja! Nu har de flesta kommit inomhus.

Blomsterhyllan fick plats i gästrummet/syrummet/pelargonrummet. Och det går att dra ut bäddsoffan utan att jag behöver flytta ut alla blommor.

Men det återstår ett gäng till där utanför.

Men nu är det fullt inne, kvinna måste bygga ut, eller byta hobbyrum med Iceman! Kvinna har placerat två raringar därinne också, undrar om han har sett dem, han har inget sagt i alla fall!
En jäkel, min favorit, har jag placerat i duschrummet på nedervåningen, den har fått rotlöss 😦
Men jag tog ett skott av den i somras så om moderplantan dör gör det inte så mycket.

Till sist.
I dag var kvinna in till gamla sektionen och hade ett sista samtal med blivande föredetta chefen.
Så nu har kvinna ångest a la grande. Men som Iceman sa till mig: det är inte logiskt att behålla gamla chefen som inte kommer att veta ett skit vad du gör om dagarna. Å det håller inte heller i längden.
Ja det var ju inte mycket att blogga om idag. Kanske har kvinna mer bloggmaterial i morgon, det gäller att se framåt, eller hur…..YL!
Då ska kvinna och Mo gå på Cats!
mjau!

One thought on “Vinterförvaring av Pelllisar

Kommentera

