I Torsdags var Mo och jag på Cats! Det var premiär och vi var i spänd förväntan på att få se många kändisar. Kissekatternas kostymer var så häftiga och de dansade nåt så fuktansvärt bra och tur var väl det för musiken var så där. Det var en, två låtar som fick mig att stampa takten med tassen. När det blev paus hade vi inte sett en enda kändis. När vi gick ut för att få luft gick våra ögon runt 180 gr och letade kändisar. Kvinna såg en man som jag tyckte var väldigt lik Bosse Larsson. Ja det var en massa look a like människor tyckte kvinna. Men vi såg faktiskt Ulf Brunnberg, Agneta Sjödin, Sarah Dawn Finer och Bosse Larsson! Ja, det visade sig senare att det var han som var look a liken. Mo stötte mig i sidan när vi satt på våra platser: titta där är Bosse Larsson! När det var slut och vi gick till bilen gick Pernilla Wahlgren förbi oss. Så det var en riktigt lyckad kväll. Men vi missade Charlotte Pirelli……

¤¤¤¤¤¤¤¤
I dag var vi tillsammans med vänner på Taxinge slott, Trädgårdsmässan lockade. Hittade en Klematis som jag inte kunde låta bli att köpa. Vi shoppade också en burk Fix-Universal och teflongaller att ha på grillen när man grillar fisk. Det går också bra att ha detta galler på plåten när man ska baka. Min diskho är skinande ren efter att jag provat Fixburken kan jag berätta, faderulingen vilket kap.
I kväll kommer M och hälsar på. I går kom Dotter hit och sov över, hon jobbar i dag och behövde låna bilen så hon kommer också men om hon stannar på middag vet vi inte riktigt ännu.
Kommentera

