Jag tog en sväng till Taxinge idag. I rondellen Glasberga sjöstad ser jag detta! Tror inte mina ögon men jodå, där står en bil…
Stolpen till skylten stod i vägen så här tog resan slut.

Mina stackars pellisar har fått en lusinvation.


Så här är en sprutflaska med nyblandad Pyrex som kvinna sprutade/sprejade vilt omkring med över och under alla pellisar.


Kvinna köpte extralyse till blommorna i går när vi stannade till på Bauhaus. Snälla Iceman satte upp.

Kvinna har gjort ett undantag från min regel: Avsluta det du håller på med innan du börjar på något nytt! JA! men jag kunde inte låta bli. (kvinna gör ofta sådana undantag från min regel)

Titta här!


Detta är mina favofärger, i mitt favogarn, jag kunde ju inte låta bli. Ett nystan blev uppvirkat jäkligt fort. Å nu är den ännu större för jag virkade upp ett nystan till i dag. 3 kvar sen är den klar. Vad det är? Tjaaa, vänta bara.

Till sist!

Jag blev akut sugen på choklad, så jag slängde ihop en sockerkaksmet. När jag skulle ta fram bakpulvret så har jag inget, det fick bli bikarbonat i stället.

Kakan ser i alla fall helt ätbar ut. Å att slicka ur skålen är ju bara så mmmmm.
Kommentera

