pärlor och fotboll.

Så var vi där igen då, hos Ewa. Hon gör så mycket snyggt, å det går fasiken inte att låta bli att köpa. Den här gången hade kvinna faktiskt bestämt att bara titta! Jo hej du! Bara prova lite åxå, titta spegeln. Halsbandet är  ju snyggt men jag skulle inte köpa….Nä, och så kommer det någon tjej förbi som ser att kvinna står och sprätter framför spegeln och så säger hon: Å så snyggt det var på dig. Sen är det klippt. Jajamen sitter fast gör halsbandet. Nu är det mitt, släpper inte taget när någon ber att få titta på fyndet. Håller hårt gör kvinna, tänk om jag kunde hålla lika hårt i plånboken…

Armbandet satt fast, gick inte att få av igen så det fick också följa med hem. Kvinna är i en svartochvit period. Fast egentligen gillar jag grönt men svart är snyggt. Svart är en blandning av alla färger så egentligen kan jag säga att jag är i en färgrann period! Eller?

När jag kommer hem så är Iceman i farten på övervåningen, han kommer nerhoppande när han hör att jag ropar Hallå. -Hej har vi folk här undrar jag för det är livat i vardagsrummet också, å mannen är på övervåningen? -Nä, jag tittar på fotboll, Chelsea leder, det är spännande får jag till svar. -Men du är däruppe och kollar på TV! Varför är TVn på här nere? -Ja, säger Iceman, om jag mot förmodan måste springa ner hit så vill jag kunna se vad som händer i fotbollen…
Kvinna har ringbojat en fotbollsnörd!
One thought on “pärlor och fotboll.

  1. Eeeehhh…svart är total avsaknad av färg medan vitt består av alla färger, sorry….Fotbollsnörd är Iceman bara när en match med Chelsea visas i en kanal som ingår i vårt utbud, som begränsas till spel i Champions League och att den matchen går Kanal 6, vilket inträffar kanske 2-3 ggr per år. Baseball däremot…

    Gilla

Kommentera

