22 December

Den 14 meter höga julgranen har försvunnit med belysning och allt från torget i Bua norr om Varberg.
Å det var fan inte kvinna! Fast jag skulle behöva, mina granar är slut nu. 😦
Dagens gran, fortfarande på rot och utan lysen. ‘Snodde’ den häromdagen när jag var på granjakt.
**********
Nu har jag skjutsat dotter till tåget och lagt Ruth’s present på lådan. Söta flickan fyller 12 dagar i dag så det passar ju bra med en presentpåläggnig då. Nu hoppas jag bara att saken tycker om Ruth och att Ruth så småningom gillar den.
Till sist!
Nu ska jag sticka vidare….
One thought on “22 December

Kommentera

