takstuds

Jajamensan i morse när jag kom till jobbet så öppnade jag mailen i vanlig ordning samtidigt som jag funderade på hur dags jag kunde gå hem i dag. Tråkiga mail, lite reklam och lite annat ointressant.
Å så öppnade jag MAILET! Kvinna slog huvudet i taket, så mycket sträckte jag ut ryggen.

Tack för alla roliga bloggar under året. De är beroendeframkallande,
jag har svårt att somna en kväll när det är tomt i din bloggruta.
Gott
slut och ett riktigt Gott År 2010 önskar jag dig och Iceman. Lisbeth

Fytterulingen så glad jag blev, jag önskar dig, Lisbeth ett väldigt bra år, alla år. stor kram.

Till sist!
Hm… brödet som jag bakade i går är mitt nya vapen mot tjuvar….. stenhårt med andra ord! 😦

2 thoughts on “takstuds

Kommentera

