Nu så kommer sista granen

Den har rest långt för att komma till min blogg. Ända från Röda Torget i Moskva via Sthlm.
Tack Sasha 🙂
Tjusig eller hur!
Det är slut på Julen nu, så den får vara min avslutningsgran. Det har varit ett litet pyssel med att jaga gran samtidigt som det har varit jätteroligt. Jag misslyckades bara med en gran … eller kanske ska jag skriva så här: En gran som jag fick via MMS försvann i blotta förskräckelsen. Det hände när vi var på ‘krogen’ och kvinna behövde gå på toa. När jag tar upp mobilen för att fota omgivningen ser jag att jag fått ett mms, läser texten och min tjocka tumme får spatt och på nåt jäkla sätt försvinner granen ut i cybern igen. 😦
Texten som jag läste var inte kul och kvinna fick hick ups i tummen. Kära B hade fått en hjärtinfarkt precis före julen men mådde nu efter omständigheterna bra. Ja det fattar ni väl att det var inte kul att läsa. Så här efteråt är kvinna väldigt glad att jag inte tappade telefonen i toan. Å jag är ännu gladare att B står på benen igen.
Till sist!
I dag är Iceman hos tandhygeinisten i Sthlm. Jag misstänker att han passar på att ta sig en tur i musikbutiker också.
Själv behöver kvinna gå på tur i en skobutik, jag har fått övertaga ett presentkort 🙂 på Sko Nilsson mm.
Det gäller visst hos Ecco också och där kan kvinna hitta skor minsann. Dyra och sköna!
Kommentera

