Ibland blir det fel men bra ändå

Jag googlade på kärrhök och hamnade på en blogg  med de mest fantastiska bilder på fåglar och lite annat smått och gott. Bland länkade bloggar hittade jag en som hette Skatan och där fick kvinna minsann uppleva  ett Thailändsk bröllop. Det var en upplevelse må jag säga. Sen hittade jag sidan om StinaFina också, läste historien om hur hon nästan blev strypt av sin matte. Jösses, tänk om jag hade googlat på Sparvhök istället (som kvinna egentligen skulle gjort), då hade jag inte hittat Göranbength.

2 thoughts on “Ibland blir det fel men bra ändå

  1. Hallå kvinna! Det är jag som är Skatan och Göran "Djupingen" Bength uppmärksammade mig på att du länkat till mig. Det ena kan ge det andra och nu är jag hääär. När jag läste om dig såg jag att dina intressen sammanföll en del med min allra som käraste väninna som dog 2008, Margith. Hon var sambo med just Göran Bength. Det är alltid roligt att få nya bloggvänner tycker jag. Här har du en … Kram!

    Gilla

Kommentera

