Jäsiken nu är finansen korrupt

Vi får frukt på jobbet, ofta följer det med små påsar av torkad frukt. Just den här blandningen är Tranbär och Kokos. Himmelskt gott. Det tycker även min xcoworker som numera befinner sig på ett universitet i Uppsala. Kvinna tog fotot med mobilen och skickade iväg det till henne. Hehe, hon måste ju få veta vad hon går miste om. För övrigt så funderade jag på att sno en sån där påse och skicka upp till henne. Fan så många vittnen som kastade onda ögat på mig när jag spanade i fruktkorgen. Innehållet i muggen då? Mums så försvinnande gott det var. Sorry 😦

I morgon kommer en AZman från GB och skall vara här hela veckan, det är meningen att min lilla ‘sekt’. som jag är medlem i ska äta lunch med honom i morgon. Å kvinna vill lunchdejta sin lunchdate i morgon, funkar det tro? Hon svarar inte på mail så kanske är hon sjuk fortfarande eller så krånglar datorn, kvinna vet att hon fått en ny dator på jobbet, vet också att då kan det krångla, vet också att hon läser min blogg, hehe! Jag får väl skicka ett sms till henne och tala om att kvinna föreslår en lunchdate på fd. Styrbjörn…

Här är en bild på min finans, fina i alla fall. De gjorde ett rejält hål på kontot. Shit! Men kvinna är så jäkla less på att famla omkring i sudd när jag vandrar omkring och så fort jag ska titta på något, text, prislapp, vad som helst så är det så jäkla suddigt om kvinna inte har glasögon på knoppen. Kvinna har rumsprogresiva glasögon men de är ingen större hit att gå omkring i, då blir det suddigt ska ni veta. Nu har jag köpt glasögon för stor peng som kvinna kan ha på näsan alltid! Aldrig mer suddigt, nice.

Till sist!
Kvinna har fått tips om pippis! Vattenrallen som ska finnas någonstans vid någon sjö i Stockholm. Så nu har jag sagt åt James att ta mig dit i helgen. Kvinna har teflonhjärna, inget fastnar, jag kommer inte ihåg vad Iceman sa att sjön hette!

Go´natt.

One thought on “Jäsiken nu är finansen korrupt

Kommentera

