Bruna bönor

Kvinna vet om tre tjejer som just nu befinner sig i Australien och lever livet. Två av dem bloggar och en av dem är väldigt duktig på att lägga ut bilder. Kvinna tycker att det är kul att gå in och läsa deras bloggar. Tre bruna bönor blir de säkert ganska snart, så mycket som de solar. Men just nu är de, misstänker jag, tre röda bönor.

Å i dag fick jag min lunchdate, nice. Vi åkte till fd Styrbjörn som inte heter Styrbjörn längre.
Roffes skafferi som det heter nu för tiden serverar svensk husmanskost. Gott!
I dag hade de min efterlängtade rätt på menyn.
Bruna bönor med fläsk!
Så jävla gott!
Kvinna blev proppmätt men jag skulle kunna stoppa i mig lika mycket till.
Till sist!
Jag bakar bröd så att vi kan ta en kvällsmacka lite senare.
3 thoughts on “Bruna bönor

  1. Jag snackade med en av de bruna bönorna i går. Hon berättade att de hade det mycket fint och att de hade träffat en australienare som skulle plugga i Jönköping.. Världen är liten.Kram anna och ruth

    Gilla

Kommentera

