Bonus?

Alltså, Hallå! Brennan!
Kvinna var på avdelningsmöte idag. Vi har sådana en gång i månaden. Chefen brukar informera om diverse saker och mycket bla bla bla kan det bli ibland. I dag släppte vår stora lilla chef en minibomb.
Å herrejösses kvinna fick svårt att sitta still och bet ihop munnen allt jag kunde. Jag ville ju bara skrika rakt ut: – Men, men, min kamera då?? Vet inte Brennan om att jag vill ha kamera med 20 x zoom? Nä just det, han är Brennan och inte tomten. Åååmeh!
Så här är det! Vi kanske inte får någon bonus för vi har inte skötit oss som vi borde! Yyyyyyl
Kvinna vill ha kamera … James… ! kurr, kurr.
Jamen hur ska jag annars kunna fota Hackspetten, Koltrasten, Korpen, Skatan, Kungsörnen och alla de andra fåglarna? Jag har ju försökt ju och resultatet blir bara en jäkla massa skog eller nåt annat stort. Fågeln, ja den blir bara som en liten mygga på bilden och vem vill fota mygg? Inte jag.
Bilden har jag hittat på cyberphoto.se
Ett bra köp tycker de att jag gör om kvinna köper den kameran! James gör också ett bra köp om det skulle vara så! Visst äääär den fin min kamera!
Å kvinna kan absolut inte åka till Island utan en sån kamera i handen, näj det funkar inte för mig.
Till sist!
Ja, Anna! Världen är liten! Kanske Brennan läser min blogg? Det är i alla fall någon från USA som varit in  på min blogg! Å är det Brennan så inser han att han  måste ge den här knäppa kvinna i alla fall liiite bonus.
2 thoughts on “Bonus?

  1. What!? Ingen bonus!!?! Men vi har ju skött oss alldeles ypperligt, det har jag precis för mig. Känns ju lite jobbigt för oss som redan shoppat bort bonusen liksom i förskott… På kameror och annat bra-å-ha… *harkel*Klart du ska ha en lång-zoom! Osäker på om man klarar sig utan, faktiskt. Jag har hört att just lång-zoom och Island är en särskilt gynnsam kombo 😉 Kram från LL och Canon-Darling

    Gilla

Kommentera

