Äntligen Fredag!


Son 2 och flickvän, mormor, och dotter kom hit på middag i kväll.
Son 2 är vegeterian, (suck) det här är hans förrättstallrik. Ruccola, mozarella, hemgjord pesto och en liten klick med soltorkade tomater. Vi andra fick en lufttorkat skinkbit åxå. 
 
Efterätt! Glass med chokladsås! Huvudrätten var räkgryta som jag inte har på bild. Hursom helst, Indisk räkgryta är något som mina ungskott gillar, är lätt att göra, går alltid hem!
Efter maten fick barnen för sig att testa muskelkraft!

Mina enkiloshantlar fick spela huvudrollen, gissa vem som gav upp först!
I will not tell you! 🙂

90 graders test, syster gav upp direkt, å son2 trillade i golvet. Funkade dåligt morsan! Fan! Golvet var för halt!

Son2 är även han duktig på att rita/tecka/måla! Han har typ gjort denna målning själv, skickat den till nåt jag inte kommer ihåg namnet på (för kvinna lider av teflonhjärna) för att få den på enT-shirt. Fin i alla fall eller hur?
Till sist!
Kvinna har kryssat två fåglar idag! Jajamensan. När jag parkerade bilen på Coops parkering så såg jag en Rödvingetrast och en Sidensvans! Morsan som jag hade med mig trodde mig inte. Nähädu, det där är bara björktrastar sa hon, men hon gav sig när jag pekade ut pippisarna i trädet. He he!
Ett till!
I går hade jag kompis här, vi åt sushi och drack vin, bara hon och jag. Det var så trevligt och klockan blev så mycket. Så i morse när jag vaknade 10 över 11 bestämde jag mig för att stanna hemma hela dagen. Jag har haft en skön dag i solsken!
Go´natt! 
Kommentera

