Ingen bild!

Nu har gubbsen varit här! Druckit kaffe, ätit mumsiga chokladbitar och pratat och pratat och pratat ännu mer. Inte tjuvlyssnade kvinna i trappen heller. Nä, det är ju Tisdag och NCIS x2. Jag skulle behövt klona mig då! Kvinna fick rapport när gubbsen försvann. Så nu är jag underrättad om värdsliga ting om våran lilla, lilla förening.
Å det tog en halv minut att briefa mig … 🙂
Det blev goda mumsar över och de tänker kvinna ta till jobbet i morgon. Mina co-workers kommer att  jubla! För de har ju inget annat val, eller? hehe!
Till sist!
Jag måste komma ihåg att hämta ut biljetterna till Björn! 
Teflonminne!
Kommentera

