Sjuk, sjukare

Ja kvinna är sjuk i ryggen av ischias men håller det i hyfsat shack med hjälp av luddpiller! Men så kommer då helgen. På helgen är kvinnas privatchaufför ledig från AZ och står till mitt förfogande 48 timmar. (funkar inte att köra bil med luddig hjärna) Kvinna kan hitta på saker och säger till Iceman ska vi göra ”det” i morgon? Vad han svarar behöver jag väl inte berätta … Å så är helgen äntligen här och kvinna måste hålla sig nära en toalett!! ”%#@+$!!
Imodium säger jag’!

En annan sak så här i bitterhetens tecken!
Tack! Juste! Snällt! Bra!
Är svåra ord att uttala.  Vis av xxxx xx xxxxxxx säger kvinna: I stället för att morra …
Håll käften och bara le! 🙂

Läser på Sjabbig men chic att det eldas adventsljus i hennes hem … Justus, adventljus ja. Kvinna hämtar genast elden och tuttar på. Men att komma i kapp Lisas ljusförbrukning är bara att glömma … Femte 1:a adventsljuset … Nä, jag är nog kvar i värmeljustiden och förresten, jag är löjligt rädd för att elda riktiga liljeholmar. Fast det gör jag inte heller, eldar liljeholms ljus alltså, jag eldar IKEA ljus! Det blir billigare så.

Till sist.
Iceman försvann! En stund satt han här i samma rum, i en fåtölj. Löste korsord sen hämtade han boken han läser just nu. Sen tände kvinna ljuset och mannen försvann. Vi som hade det så mysigt …
bless bless

Kommentera

