ska kvinna fortsätta?

Det är frågan. (Jag har snott bilden från SR.se)Andra till elfte pris är en klocka med Melodikrysset som motiv. Foto: Sveriges Radio

När vinsten, klockan ser ut så här! Jag som vill ha en Longines, Citizen eller varför inte en Rolex …  Badlakanet som är första pris finns det ingen bild på… Å det gör mig skitskraj. Tänk om kvinna vinner ett badlakan med Eldemans face på, huvaligen. Nä det är bara att inse, kvinna behöver inte anstränga sig att skicka in lösningen på Melodikrysset längre. Lösa det tänker jag inte sluta med. Det är ju så skoj … men det skulle ju vara liiite roligt att få höra sitt namn i radion … jepp det skulle det vara  Ja ja, jag fortsätter att skicka in lösningen. Kanske skulle det kunna låta så här: I dag har vi en extravinst som går till … å så säger han mitt namn … i radion!! Hon vill inte ha någon klocka eller badlakan på posten. Nä hennes vinst är just att jag säger hennes namn i radion. Hurra!

Kvinna skulle bli så glad 🙂 Sen kan jag ju köpa mig en klocka om det skulle vara så …. men jag får nog se till att vinna på Triss först eller Postkodlotteriet! Haha, igår ringde det en Nisse, fast han hette Harry, han ville sälja mig två extra lotter i Postkodlotteriet. Det är ju dax för ny yra med 141 miljoner i potten å då köper folk extra lotter för att öka vinstchansen. Harry säger:  -Så därför har jag gjort iordning ett paket till dig med två extralotter, sen är det bara för dig att säga upp dem när du inte vill ha dem kvar.  -Men kvinna är inte intresserad. Det räcker så bra med den lott jag redan har, är det meningen att jag ska vinna så vinner jag på den lotten. Fast det talade inte jag om för honom. Kvinna sa bara: Nej tack, jag är inte intresserad. Då gjorde han genast om erbjudandet till en extralott som gick bra att säga upp efter januarimånad.
Harry var ingen glad nisse efter han pratat med mig. Gick han  miste om lite provision där kanske?

 

Kommentera

