Son fyller år

Vi åkte ända till E-tuna i går. För det är där han bor min minsta son. Jag testade min telefons gps! Knappade in adressen med slutdestination E-tuna! Vi fick upp en adress i Nyköping! Tre gånger försökte jag men icke, son bodde i Nyköping enligt gps:en! Så kvinna gick in på eniro och fick en vägbeskrivning. Det gick nästan hela vägen fram. Om bara E-tuna hade läsliga gatunamnskyltar hade vi hittat. Det slutade med att jag ringde son som lotsade oss sista biten.
Nyligen inflyttade till större lägenhet, mysigt värre hade de fått allaredan. Fast någon julstjärna såg inte kvinna, inte något annat julaktigt heller för den delen. Men det är ju inte jul riktigt än …

Son 2 upptagen med knepig grej.

Några av presenterna …

Dotters tur att försöka få ihop knåpet.

God smörgåstårta och prinsesstårta därtill fick vi smaska på.

bless bless

2 thoughts on “Son fyller år

  1. Kvinna är blind! I hallen möts man av en matta med orden GOD JUL på, i två fönster hänger det jul stjärnor, på lång bänken i hallen har vi lysande granar och tomtar. Hur kunde kvinna missa det?! 😀 // kram

    Gilla

    • Aj fan, det är minnet förstår ni …. kvinna är till åren kommen ….
      Jag stod ju och tittade på de lysande granarna på långbänken. Kommer ihåg det nu…. Men nån matta med GOD JUL på såg jag aldrig…. puss på er

      Gilla

Kommentera

