Ajojaj

Kvinna är en ynk! Ont i hela kroppen minsann, Yes 🙂 Då har jag gjort någorlunda rätt i alla fall. Sydpoolen fick ett besök igår. Jag slet och drog i diverse maskiner, pustade och stånkade, spottade och fräste …. Nehepp, se det gjorde jag inte. Kvinna spottade och fräste inte alls. Men nog knep jag ihop trynet när jag tog i för kung och fosterland, det gjorde jag allt. Svettig blev jag, hatar att vara svettig men jäklar så härligt det var i alla fall. Sprang på löpbandet gjorde jag…. Nöjd är jag. Det gäller bara att ta sig i kragen och ge sig själv en spark där bak. Nu måste jag börja träna igen. Benen i synnerhet, så att jag klarar av skidåkning i februari mars …

One thought on “Ajojaj

Kommentera

