Tisdagskrut

Ja, krut … ont krut förgås inte så lätt hehe. Å jag har inte så jäkla dålig ork.  Kvinna klarade faktiskt av mer än jag trodde, mycket mer. Det vara bara springandet som gjorde slut på min luft. Lungorna jobbade för för fullt och kvinna fick inget mer luft hur mycket jag än andades så det blev till att ge upp.

I morgon är kvinna ledig från skolan, det är hemarbete som gäller. Ska ner till stan och lämna in en litografi för inramning. Sen ska jag in till Carlsson, köpa ben att koka sky på… Heter det Carlsson? Eller heter det Bergh´s ? Skitsamma, köttaffärn i Lunagallerian ska kvinna besöka, inget annat.

Det är inte bara pippisar som är här och äter på vår uteservering!

I helgen hade vi tre stycken ekorrar här som mumsade på solrosfrön. När de inte mumsade så jagade de varandra upp och ner längs trädstammarna. Det såg grymt kul när de sprang.

bless bless

Kommentera

