Jag trodde!

Men hur dum kunde jag vara? Vilken bebis kommer den dagen som det är sagt?
Kvinna är lurad. Attans son. Sonen jobbar natt, kommer hem tidig morgon och sover till fm. Så! I morse hade jag fått ett mail av honom, skickat i natt någon gång, kan inte öppna det. Skickar ett sms säger att mailet inte går att öppna. flera timmar senare, fortfarande inget svar. Hm, nu ringer jag …. inget svar!

Ojoj, nu blev det fart på fantasin. Okej, inget svar = bebis på G!

Hahahaha! Son har fått ändrade arbetstider på natten till tisdagar, så han sover länge på tisdagar ……

Vadå lurad?

Kanske kommer han på Söndag medan  kvinna  lyssnar på Eilen Jewell på Akkurat

2 thoughts on “Jag trodde!

  1. Ojoj, spännande med bebisen….skall bli sååå himla kul att vi är farmodrar bägge två, fast jag får ju vänta ett tag till….och den som väntar på nåt gott, väntar ju alltid för länge…..jag hoppas att den pluppar snart/fort….

    Kram
    Lotta

    Gilla

  2. Jodu, jag önskar en snar ”pluppning”! Fan, jag blir ju alldeles hispig när telefonen dingdongar, hoppas bara att jag inte sitter på pendeln när det meddelas. För jag kommer att yla högt och länge 🙂

    Gilla

Kommentera

