Lugn och fin

men lite hispig ändå. Nu har jag varit på mitt Frisk&Stark pass. Inte lika jobbigt den här gången. Vi ska skaffa oss stabilitet i bålen säger han vår tränare. Vi fick göra flera övningar med en pinne. Ståendes på alla fyra med pinnen på ryggen skulle vi lyfta vänster ben och höger arm utan att pinnen trillar av ryggen … Å massa flera grejer med pinnen… puh!

När jag kom hem fick jag en försenad Alla hjärtansdagspresent.
Högtalare till min lilla note book, nu kan jag lyssna på musik som jag laddar ner från Spotify och det låter bra om det! Jäklars vad kvinna poppar just nu.
Dolly Parton sjunger ”I will always love you” Mmmm. Bruce Springsteen, Van Morrison, Willie Nelson m fl sjunger också för mig.

Blommor fick kvinna igår, de doftar ljuvligt.

Å här sitter jag och bloggar för andra gången i dag. Egentligen borde jag plugga!
Alkoholens historia! Suck, jag och årtal är inte så kompatibla minsann.
Men i morgon får jag göra ett ryck, ett ordentligt ryck. Läsa årtal. Under 1800-talet var spritkonsumtionen stor i Sverige, 45-50 liter SPRIT per innevånare och år! Vi har haft en aktiv alkoholpolitik ända sedan 1600-talets första del när staten började att beskatta tillverkning av sprit.
Sen ska jag ta en brake vid lunchtid och luncha med mo, det ser kvinna fram mot.

I går hade vi också skrivning, om peppar, nötter och frukt. I dag hade vi skrivning i Näringslära. Det känns som det gick bra, det märks nästa vecka när vi får tillbaks dem. Som jag sagt förut, det är mycket nu! Men än så länge är kvinna lugn o fin.

bless bless

Kommentera

