Spänningen är olidlig

Han är på G nu förstår  ni, mitt lilla barnbarn.
Son2 ringde två gånger i morse.  De var på vanlig kontroll och läkaren sa varför vänta längre? (Han, kicknisse är redan 10 dagar över tiden.) Det är lugnt på förlossningen i dag ….! Nu är kl 19 och jag har inte hört ett dyft. Kvinna är ofokuserad i dag, i köket hattade jag mest omkring, majonäsen sprack, åt hellskotta gick det med majonäsen. Muffins, chokladmuffins blev bra i allafall.

Sandwich stod också på menyn idag.

Kvinna är skyldig till en av dessa sandwichar, Daniel som var min kollega i dag gjorde de andra. Sa ju att jag hade tankarna långt bort ….!

I söndags var vi på Akkurat i Stockholm, åt musslor

och lyssnade på Eilen Juwell. K & B gjorde oss sällskap.
Vi hade en trevlig kväll med goda vänner och Eilen i våra öron.

Till sist
Nu ska kvinna teleportera sig bort till förlossningen och se vad som är på gång 🙂

bless bless

3 thoughts on “Spänningen är olidlig

Kommentera

