Sugar bomb

Oh yeah!
Hell yes, det var en sockerkick utav guds nåde!

Jag gjorde fyra, eller rättare sagt, vi gjorde 8, jag och min coworker. Vi delade lika och tog 4 var med oss hem.
Tartlett med lemoncurd och italiensk maräng! De ni!
Vi brände av dem med en brännare ….Å det var ju grymt kul, ville mer …


Det är nu nästa grej kvinna måste inhandla.
En brännare vill kvinna ha! Fast nästa gång kanske jag inte kan sluta i tid…!Hem kom jag i dag också, balanserandes 4 lemoncurd tartletter i kartong. En  man på pendeln höll på att sätta ner handen i min tartlettkartong … kvinna tjoade till, medpassagerare skrattade högt och mannen med handen upptäckte sitt misstag i tid och bad om ursäkt. Kvinna drog en lättnandes suck! Kartongen var hel.

Middag!

Avocadosalsa med tacokryddad lax med ett glas vitt till, allt enligt Håkan Larsson!

Gott!
Håkan Larsson; middag på en halvtimme, vin för en hundring och allt inhandlat på hemväg från jobbet.

Till sist!
I morgonbitti är det melodikryss, sen kommer en Janne och (förhoppningsvis) köper son2:s cykel.
bless bless hälsar kvinna!

Kommentera

