kvällsgöra

Den finfina dagen är slut! Men innan den tog slut …  Iceman kom hem från jobbet och ville ut i springspåret. Springa av sig lite frustration eller något, suttit still på jobbet hela dagen hade han i alla fall. Kvinna var lite på också, så jag föreslog att vi skulle cykla till springspåret så kunde jag följa med på springrundan på cykeln. Å det köpte han min kära man.
Hemma igen fixade jag till kvällsmackan som jag namngett som Skm! 🙂
Sylvias kvällsmacka, Skm!
Lövbiff och  bearnaisesås med salladslök, bacon och romansallad mellan två smörstekta brödskivor… Jo du, den var god … Jepp, kvinna ska skriva kokbok vilken dag som helst. Den ska heta: Ta vad du hittar i Syltans skafferi …

Tills sist
van Goghblomstret har äntligen slagit ut i full blom, så vacker!

Kommentera

