mycket att skriva om

Vred sig av skratt
gjorde många i publiken, så även kvinna. Men fy fan så högt upp vi satt! Fattiglappar blev vi, som satt på balkongerna, kallade av skådisarna. 🙂
En liten buzzning slinker in här:
hemgjorda pommes i Air Fryer´n! Inte dumt alls.
Får jag presentera lilla Ruh! En liten värmeälskande råtta! f´låt hund menar jag ju förstås. (Kvinna är fortfarande lite AZskadad). Ruh är en liten gosig sötnos som kan pussas och ligga fint i knäet men allra helst vill hon boa in sig i goa värmefilten. OBH Nordicas varma goa värmefilt, maskintvättbar och glömmer man bort att stänga av värmen stängs värmen av automatiskt efter tre timmar. ( Ja, det var ännu en liten Buzzning)
Lilla Ruh´s ”morfarshusse” har gjort en ljusstake till mig.
Tjusig som bara den.
När jag ändå håller på att Buzza så kan jag ju göra det lite till!
Kvinna tackade ja till ett julerbjudande från Buzzador och fick hemskickat ett paket innehållande en värmefilt (likadan som den Ruh ligger på), en stekpanna och ett strykjärn. Stekpanna gav jag till dotter i julklapp, filten gav jag till morsan och strykjärnet behöll jag själv. Ett rejält strykjärn med många funktioner och extra stor vattenbehållare och lång sladd.

Bastian fick en tandborste i julklapp, en skrattande ren, byggklossar och ett presentkort på BR.

Till sist
Vi hade en riktigt mysig och härlig julafton med mycket god mat och fina klappar.
Kvinna fick denna vinflaska av son 1. Finurlig son har jag. Han lämnade kvar facit till fastlåsningen hemma, den får jag till nästa jul ….
En bra julafton, bless bless hälsar kvinna!

2 thoughts on “mycket att skriva om

Kommentera

