Det räcker nu

Denna vår är nog den segaste i mannaminne!
Jag vill ha regn, jag vill ha värme, jag vill ha sol, jag vill …
att mina Klematis växer så det knakar i spaljen
Jag vill att blommorna i rabatterna ska sätta i gång att växa.
Jag vill att fru natur sätter fart, gör ett ”poff” så allt blir grönt och skönt.

Till sist
Kvinna filéade limeklyftor i helgen, till de blev det tandorikryddad lax med broccoli och limeyoughurt.
Nyttigt så det förslår och gott.
bless bless hälsar kvinna

2 thoughts on “Det räcker nu

Kommentera

