Om ni är nyfikna …

Kvinna har jobbat i dagarna 3! Hemmet är eftersatt, är ju helt slut när jag kommer hem. Sover djupa sömnen hela natten, fan så skönt! I dag var också kökschefen på plats, har inte träffat honom förut, han jobbar inte alla dagar i veckan. Jag fick en del tips, som att steka fisken på ‘rätt’ sida först så att den sidan kommer uppåt på tallriken vid servering. Men det visste jag ju …!
Kvinna trivs jättebra där, jobbet är kul … I dag serverade jag också mat, vilket jag inte gjort förut och tog betalt, hällde upp öl till en kund gjorde jag också … herrejisses vad många olika ölglas, vilket ska jag ta? Nu vet jag. Glada, trevliga golfgubbar går hem hos kvinna. När jag stod där och hängde i baren kom det fram en man som beställde en öl! Ok, vad vill du ha för öl sa jag? En god öl svarade han! Han fick en Eriksberg´s, bra val där, sa han då 🙂
bless bless hälsar kvinna

4 thoughts on “Om ni är nyfikna …

  1. Jihaaaaa!!! Fan vad kul…GRATTIS!!! Och….vi ska glädjas nån dag, kommer att tänka på förra sommaren, en skön kväll i din trädgård…..kanske snart dags i min trädgård????

    Kraaaaaammmm
    Lottjo pottjo!!

    Gilla

Kommentera

