Buzzadora

Kvinna är ju ibland en Buzzador. Det innebär att jag får hem erbjudanden som jag får prova på och dela med mig av till mina vänner. Denna gång har jag provat och delat med mig av Tex Mex Tapas från Santa Maria.
Jag har bjudit på Tapas till förrätt eller som vickning, det går lika bra vilket som. De flesta tyckte att det var gott, det var bara mamma som hade en udda kommentar. Hon sa att det smakade som trä om en tapastopping.
Personligen gillar jag Cherry Peppers  och Mango Mojo bäst och Tostaditos (Tostaditos är frasiga, friterade tapasbröd) men de har jag inte lyckats få tag på ute i affären.

Här får var och en blanda som den vill!
När lillebror kom på besök så fick han Tapas Tex Mex på kvällen när han kom hem till oss.

Variationerna är oändliga och det är din fantasi som sätter gränser. Ta nu och bjud familjen på Tapas Tex Mex  från Santa Maria!
bless bless hälsar kvinna

One thought on “Buzzadora

Kommentera

