De e mycke nu

I går var jag på bio med mamma i folkets hus, Sö´tälje. Det heter väl inte folkets hus längre misstänker jag, kommunhuset heter det nog, skit samma! Sö´tälje gillar att byta namn på gator och byggnader. Vi såg Cockpit med Jonas Karlsson. Bio kl mitt på dagen är rätt nice, hela kvällen är ju kvar sen… Behöver jag berätta att det nästan var halvfullt i salongen och kvinna var yngst!
XXX
Jag fick ett skoj MMS av Iceman i går 🙂
Han åkte till jobbet i omaka skor! Märkte ingenting förrän han kom till jobbet gjorde han inte heller. I söndags när vi skulle tanka bilen glömde någon att sätta tillbaks tanklocket …. Guess who 🙂 Efter några hundra meter märker jag att något låter på sidan av bilen, det är ju en himla tur att tanklocket sitter fast i en stropp!
Till sist!
Sen lunch!
Billigt och försvinnande gott. Nudlar, färska örter och parmesan.
bless bless hälsar kvinna

Kommentera

