Cykelrace!

Jepp, taggad till tusen tog jag cykeln till jobbet i morse! Efter 25 minuter, bortdomnad rumpa och genomsvettig på ryggen var jag framme på jobbet. Gissa om det var skönt att ställa sig i duschen … När jag slutade jobbet nu i kväll svidade jag om till cykelstassen och hoppade glatt upp på cykeln … Aoch det gjorde ont, lindrigt sagt så var det en 25 minuter lång plåga att sitta på cykelsadeln!

20140602-192153-69713649.jpg
I morgonbitti ska kvinna till frissan och dit ska jag köra bil, cykeln får vila ett par dagar i alla fall.
Bless bless hälsar kvinna

2 thoughts on “Cykelrace!

Kommentera

