Annorlunda söndag!

Slog upp mina bruna i morse och såg att det var soligt och varmt, härliga dag …. Sen ringer mamma och är i upplösningstillstånd, jag har sååå oooont i min arm! Ja så det blev ett 4,5 timmars besök på akuten med efterföljande apoteksbesök. Cortisonspruta i axeln, ett recept på smärtstillande piller och gel att stryka på vid behov. Hon har varit där två gånger förut och fått axeln röntgad men sen blivit hemskickad utan vidare så där bara …. Hrmpf! Den här läkaren var bra – även fast han ”bara” var ATläkare, ja kvinna fick lite agg mot ATläkare sen hon var sjuk själv …
Annars då?
Stickade klar min 5e mössa i dag (på akuten)! Den blå varianten …

20140608-193217-70337103.jpg
Har redan gett bort två och den svartvita ska Bassen få sen är det två kvar som jag antagligen ska sätta på egen knopp.
Till sist!
Har verkligen kommit in i en stickperiod nu så nästa projekt är redan på G!

20140608-193548-70548989.jpg
Bless bless hälsar kvinna

2 thoughts on “Annorlunda söndag!

Kommentera

