I’m back!

Nytt år nytt liv. Köpt årskort på Friskis och Svettis minsann och hunnit med 2 pass hittills. Ett spinningpass och ett corepass 2 dagar senare. Efter spinningen hade jag duktigt ont i rumpan och i benen,

efter corepasset hade jag ont i hela kroppen. Det känns jäkligt bra och jag är taggad som aldrig förr. I kväll blir det ett gympapass, får se hur det går, det där med koordination är jag ingen hejare på. Tanken eller rättare sagt mitt mål med träningen är i första hand att komma i form till vår skidvecka i Trysil. Anledning 2 är ju givetvis att jag ska må bättre också, kanske borde jag sätta det som prio 1 och skidveckan som nr 2…. Alla gånger jag startat med träning har jag tagit i för mycket i början så skador kom som ett brev på posten.

Kvinna hoppas det inte blir så denna gång …

bye for now

 

 

One thought on “I’m back!

Kommentera

