Kvinna är trött

Vaknade halv 4 i morse och det gick inte att somna om, det fick bli ljudbok fram till 7-snåret sen gick det bra att somna om. Kl 8 väckte Iceman mig, fasen så trött jag var då.
Måndag är Core på friskis och svettis. Samåker med mannen i mitt liv på måndagar och hans pass börjar 30 minuter före mitt corepass så det blev crosstrainer och lite rodd innan corepasset. Kan ju inte sitta där och glo i 40 minuter heller. Känner mig nöjd med kvällen. I morgon är det spinning som gäller, i nyinköpta spinningdojjor. Spinning är kul och förhoppningsvis kommer inte fötterna domna bort med andra skor. Att rumpan domnar bort kan jag leva med men bli av med känseln i fötterna nä nä!

Till sist
I dag var det måltidens dag i stadshuset, Mannerström, Mastio var där och seminarier, utsällare mm … som kommunanställd kock hade jag gärna velat vara med!

Bless bless hälsar kvinna

Kommentera

