Minnet var med mig

I dag kom jag i håg, det jag inte kom i håg i går.
Klätterhortensia 19mars-1
Fast vad är det för vits egentligen att hålla på så här och lägga ut en bild varje dag. Det är väl bättre och samla i hop bilderna i en klump, blir lättare att se skillnaderna då, liksom.
Ekorren var på plats förstås och en och annan fågel.
Ekorre 19 mars-1

I dag var Kurt på dåligt humör tror jag, han tjattrade förskräckligt och sprang sin väg när kvinnan kom ut med kameran, men jag hittade honom bland grenarna till slut men lite suddig blev han allt.

Nötskrika 19 mars-1

Nötskrikan var långt borta hos grannen, det var knappt han fastnade på bild.

Till sist då, kvinna drog i gång brandlarmet på jobbet igår. Jag öppnade ugnsluckan för fort och deckaren som sitter i taket snett ovanför ugnen drog i gång. Ett herrans liv blev det och brandkåren kom farande som sig bör. Jag har påtalat det förr, deckaren är felplacerad!
Nu ska jag åka till Friskis & Svettis och spinna loss.
Bless bless

Kommentera

