Ny dag nya möjligheter

Vaknade som vanligt runt 7, tre timmar innan jag börjar jobba. Kvinna tycker det blir långtråkigt att bara läsa tidningen och fika, så då blir det lite morgonsysslor med kameran och sen blogga lite. Tiden springer sin väg fortare då, ibland hinner jag knappt med själv.

shot 23 mars-1

I går kväll gjorde jag ny batch ingefärashot, har varit utan en vecka, bara för att jag varit lat. Nu har jag tillverkat en ny och jag inbillar mig att det är en riktig mirakelmedicin som är bra mot allt.
Sen är det där med autofokus igen då men jag tycker bilden blev lite häftig ändå. Det gula nertill i bild är själva drycken.

Klätterhortensia 23 mars-1

Dagens bild på Klätterhortensian: Titta, det tar sig.

Till sist!

shot 23 mars-1-2

Kvinna önskar Glad Påsk med en färgglad ingefärashot! Dymmelonsdag i dag vet ni, då byts metallkläpparna i kyrkklockorna ut till trästavar, dymmlar. Påskfriden inleds!

Bless bless

 

2 thoughts on “Ny dag nya möjligheter

Kommentera

