Äntligen lördag

Lördag och ledig efter en väldigt lång kortvecka, vet inte varför men det har varit en väldigt seg vecka och jag känner mig urblåst i skallen. Tyvärr är en helg för kort tid att återhämta sig på, längtar efter lång ledighet alltså. Passar på att smida planer inför sommaren och hösten så att det finns något att se fram mot. Gick ut med kameran som vanligt men jag har nog fotat allt som går att fota här utanför. Tog ett par bilder på tråkbusken och gick in igen. Inne hittade jag lite mer i stället.

Rödlök 2 april-1

En delad rödlök som har planer på något, jag vet inte vad. Undrar vad det blir av detta, smålökar kanske …

En tulpan hittade jag också
Tulpan 2 april-1

Fick en bukett av dotter förra helgen. De börjar se lite halvdana ut nu men håller nog ett par dagar till.

Så kommer vi då till slutet, kvinna har lekt i Lr …

Försökte mig på något som kallas för high key, vete fasen om jag lyckades eller om jag gillar´t  heller för den delen.

Klätterhortensia 2 april-1
Då gillar jag denna bättre

Klätterhortensia 2 april-1-4
och den här allra mest. Att det är en klätterhortensia jag lekt med behöver jag väl inte berätta!
Bless bless

Kommentera

