Min dag är förstörd

Faktiskt är den det och inte bara dagen, natten har varit en katastrof vad gäller sömn.
Kvällen i går blev inte bra den heller.
pensé 5 april-1

På vägen hem från jobbet åkte jag förbi Plantagen och köpte blåa blommor. Nu står de på altanen och väntar på jord, för det hade jag inte hemma. Jag som alltid har minst tre säckar jord hemma ….
Kvinna ska strax åka till tandläkaren! Dags för den årliga kontrollen! Finns det något som är värre? Spindel i håret då kanske …

Klätterhortensia 5 april-1-2

Jag skakar så mycket så bilderna blev suddiga ….
Det värker i truten, jag har ont i käkarna, jag kan vicka på varenda tand med tungan. Tror jag har tandvärk …

Dagens bild då
Klätterhortensia 5 april-1

Ser lite nyfernissad ut, eller hur. Tänk vad lite vatten kan göra.
Bless bless

Kommentera

