I dag sticker de till nästa människa

Sista bilden, nu drar Blända, ISOlde och Blixtra på nya äventyr. Facit blir kvar hos mig, vill inte skiljas från honom.

Hejdå-12

Rensat i trädgården lite grann, tagit bort alla vissna blommor och blader från i fjol och klippt och fixat. Suckat och svurit har jag också gjort, tycker att vi kan stenlägga hela trädgården på baksidan, växer bara mossa där ändå …!

Klätterhortensia 10 april-2

Sen begriper jag återigen ingenting, varför blir bilden så här stor för, ja det undrar jag, suck! Totalt misslyckad var den också men efter jag fixat lite med den blev den inte så tokig.

Till sist, dagens bild
Klätterhortensia 10 april-3
Samma knopp som ovan men andra inställningar på kameran, klart bättre.
Bless bless

 

One thought on “I dag sticker de till nästa människa

Kommentera

