Äntligen fredag

Kettlebellövningarna i går märks inte så mycket idag, lite öm i mina triceps men baksida lår är helt ok. Mamman i mitt liv förstår inte alls och undrar när jag ska sluta med de här dumheterna. Aldrig svarar kvinna och mamman förstår ännu mindre.

Utmaning varje morgon, vad mer än klätterhortensian ska kvinna fota i dag då? Oftast har jag inga problem att hitta på något.

min skugga 15 april-1

En selfie blev det i dag, en svartvit selfie. Kvinna ser ju enorm ut, måste träna mer … 😉

 

Björk 15 april-1

Det ser ut som det ska bli fint väder, hoppas det blir lite varmare än vad det var i går. I går var inte en bra dag, frös hela dagen och ont i käften efter ett besök hos tandhygienisten. Jag kom i alla fall i håg att betala den här gången, det var ju inte heller roligt. Nu är det ett stort hål i plånboken. Tandläkaroviljan har flyttats över till tandhygienisten! Att gå till ‘tandis’ är inga problem nu för tiden. De tar ett par bilder på tänderna och tittar sen knappt i munnen utan sitter och hummar lite framför röntgenbilderna i datorn i stället. Då är det värre med den andra, herregud trodde tänderna skulle ploppa ut som hon slet och drog.

Till sist, dagens bild(er)

Klätterhortensia 15 april-3

Klätterhortensia 15 april-1

En del knoppar har hunnit längre än andra …
Bless bless

Kommentera

