En liten tassar omkring

Innan jag gick ut för en stund sedan kändes det inspirationslöst, den där jäkla knoppen …
men jag gick ut i alla fall. Knäppte några kort och gick in. Inte så hopplöst i alla fall. Sen stoppade jag in minneskorten i datorn och allt rasade igen. Det är då själva fan!

Frostig 26 april-1
Det där med skärpan alltså, kanske behöver jag nya glasögon för nog tycker jag att jag får till det när jag ställer in focus på kameran, i dag körde jag manuell focus. Ja, jag vet inte jag. Eller vill jag mer än gluggen klarar av?

kissetramp 26 april-2
Det har tassat en stor panter i skogstrappen … Han kliver och går, så stor och svart …

Kissetramp 26 april-1-3
Kattspår, så små och söta. Jag hörde ett prassel när jag kom ut, det var väl kissen förmodar jag. -Oj oj nu kommer arga kvinnan, bäst jag flyr …

Till sist, dagens bild
Klätterhortensia 26 april-1
Inte den vanliga knoppen i dag och inte mycket till skärpa heller.
Bless bless

Kommentera

