Jag fick dig

Talgoxe 4 maj-1
Där sitter han och tror inte att han syns, ha! Den där som jag ville avliva 03.45 i går morse!
Sen var det ju det här med att klippa rosenbuskar, tror kvinna får hålla sig till rosenstav i framtiden … De behöver inte klippas i alla fall

Backsippa 4 maj-1
Backsippan, som jag höll på att trampa ner häromdagen, klarade sig tack och lov. Nu är den på G! Det händer mycket nu när det är varmare ute.

Klätterhortensia 4 maj-2
Inte bara en massa blad längre, nu kommer blomknopparna också. Kvinnan hoppar jämfota av glädje.

Till sist, dagens bild

Klätterhortensia 4 maj-1
Min kära lilla växt, min kära lilla knopp, du är den jag gillar mest.

Bless bless

 

Kommentera

